Zile obişnuite… Pana de apă

toilette-elephant Mă trezesc într-o dimineaţă, mă duc buimac prin bucătărie să văd dacă mai am cafea, n-am… deci trebuie să cobor pana la chioşc să-mi iau un 3 în 1 nespălat pe ochi, şi cu o faţă de zombi. Mă întorc în casă, dau drumu la apă, constat că apa nu curge… cobor până în curte şi găsesc în cutia poştală anunţ de la apă-canal că azi se taie apa pentru nu ştiu ce reparaţii în cartier. Mă duc iar la magazin, cer la vânzătoare un bidon cu apă plată, îmi dă carbogazoasă, nu observ, ajung acasă. Desfac bidonul cu apă, nu observ că sfârâie şi pun în filtru de cafea. Mă duc la baie să mă spăl pe ochi. V-aţi spălat vreodată pe faţă cu apă carbogazoasă ? E FOARTE NAŞPA ! Şi nu mai spun cum e să te speli pe dinţi şi să te clăteşti cu apă minerală. Revin la cafea… care avea un gust foarte ciudat. Şi de-odată mă loveşte în stomac ! Fug repede la baie, termin treaba, când să trag apa… aoleu… am uitat că n-am apă. Rezerve de apă n-am… ce mă fac ? Las aşa şi plec la facultate.

Când mă întorc de la facultate în casă plutea o mireasmă extraordinară… mi-am deschis toate geamurile de prin casă nu mai ştiam ce să mai fac.

Mă sună o clientă că vrea să vină să înregistreze ceva în ziua respectivă, o chem la studio, înregistrăm şi la un moment dat îmi spune că vrea până în casă, la baie. Şi iar uitasem că eu n-am avut apă de dimineaţă… şi îi spun: – hai urmează-mă ! În timp ce urcam scările în casă… îmi amintesc ! Am început să alerg de nebun pe scări intru în baie, apăs pe buton şi ca prin minune venise apa !

O simplă pană de apă îţi poate transforma o zi obişnuită într-o zi foarte ciudată şi în acelaşi timp foarte amuzantă.

~ de georgepetrea pe 19/10/2009.

Lasă un răspuns

 
