E mişto tare să fii iubit, nu ?

E misto tare sa fii iubit… love-sick-nurse

Primeşti atenţie, cadouri, blow joburi la miezu noptii, e super tare. Am iubit şi eu, vreo două femei. Cu prima am avut o relaţie puerilă de adolescent iar cu a doua a fost ceva mai special, au trecut câteva luni de când ne-am desparţit şi parcă încă îi mai simt lipsa. Şi cauza desparţirii ? Să mor dacă ştiu, foarte enervant aşa ceva, foarte enervant. Le intrebi de ce ? Ce-am facut ? (că mereu tre’ să fim noi de vină) şi primesti in schimb un răspuns de-ţi vine să o baţi… „nu ştiu… căcaturi… m-am săturat, zi de zi, zi de zi aceleaşi căcaturi” wow ! Dupa toate astea tu ce poti să-i mai spui ? Schimbă şi tu mâncarea şi ai să vezi că ai să te caci şi altfel… deci serios acum, NU VĂ PUTEM CITI GÂNDURILE ! Avem nevoie de explicaţii.

Dar in schimb… e misto pe bune… ai o ţâţă caldă pe care să pui capu noaptea, îţi găteşte, ai tot felul de avantaje, şi ea de asemenea: 1. Te îmbraci cum îţi dictează 2. Vorbeşti cum vrea ea 3. Nu bei  4. Nu fumezi 5. Nu faci sex inainte de masa 6. Nu ieşi fără acordul ei din casă  7. Nu te duci sa o iei cu maşina ca ai o maşina urâtă. Wow ! CE MIŞTO ! Abia aştept să iubesc din nou şi să fiu iubit, că e mişto tare de tot, nu ?

George Petrea.

Am invitat şi nişte prieteni de-ai mei să vorbească pe tema asta că au şi ei câte ceva de zis.

Mie îmi place să fiu iubit pentru că, treaba asta mă face mai responsabil. Mă împinge de la spate spre realizări. Şi mai este bine să fiu iubit pentru că am unde să îmi dau şi eu iubirea (am multă iubire de dat). Dar ce facem noi de fapt? Cedăm independenţa pentru nişte reguli care ne lovesc peste bot fără explicaţii. Şi o cedăm cu plăcere. Eu cred că sunt un mare tăntălău pentru că fac asta şi totuşi, o fac în continuare. Cred că nu mă mai înţeleg prea bine. Probabil o fi vreo boală psihică de care nu vreau să scap. “Dă-mi regulile tale femeie, fă-mi program, pune-mi interdicţii, spune-mi cum să mă tund şi eu în schimb te voi iubi.” Şi devii aşa de uşor dependent…
Şi dezintoxicare nu există…

George Hardon.

Adunând de la 14 ani până în ziua curentă o colectie impresionantă de exponate de sex mai mult sau mai putin feminin de genul nici prea prea, nici foarte foarte, singura concluzie raţională pe care o pot trage vine cam asa : E bine tare de tot să fii iubit.

De ce? Hai sa v-o spun pe aia dreaptă.

Stai două săptămâni cu una, să îi spunem fictiv Filofteea (nume de sconcs), timp în care ai unele obligaţiuni, o suni să îi spui că ieşi să cumperi pîine şi nu stai mult, îi trimiti un sms în timp ce stai pe wc să  o anunţi ca operaţiunea monstru decurge comform planului, o scoti in parc (ajungi să cunoşti faleza Dunării pe de rost), însă, şi aici accentuez, adică, ÎNSA în timpul ăsta îţi faci cărţile cu alte specimene de tip Filofteea. După aceste două săptămâni îi arunci în bratze sentimentele tale (după ce ai exersat in faţa oglinzii din baie unde ţi-ai făcut poza de profil pentru hi5) scurt şi direct : „Filofteea, te iubesc” iar ea îţi va spune acelaşi lucru. (măcar din politeţe)  Acum tu o iubeşti, ea nu se ştie dacă te iubeşte, dar ea ştie sigur că tu o iubeşti şi are deplină încredere în tine, şi pentru că o scoti pe faleza în fiecare zi de la  17:00 la 22:00, pentru că o  anunţi ceea ce faci în fiecare secundă din fiecare zi e foarte bazată pe sentimentul ăsta de încredere. Şi aici, ca specie nesimţită ce ne-am nascut de porci, misogini şi afemeiaţi, profităm de chestia asta foarte tare (cel puţin eu fac asta), adică cărtile sunt făcute, Filofteea stie că o iubesc, ştie când ies să cumpar pîine sau să-i cumpar anticonceptionale lu mama, e bine tare de tot. Şi vine ziua în care apare în peisaj specia Fuck Friend să spunem că o cheamă FiFi. Te sună Filofteea, îi spui că eşti cu amanta şi râzi, ea o ia ca pe o glumă şi râde şi ea crezând că eşti cu prietenii tăi, reparaţi o dacie din 86. Să fie chestia asta un pic mai scurtă, o să o zic fără prea multe explicaţii. Te prinde Filofteea cu FiFi, tu i-ai spus doar că esti cu amanta, deci tu ai anunţat-o, crezând că Filofteea e de acord ca tu să ai o amantă, vine întrebarea aia stupidă „De ce ai făcut una ca asta porcule ? că eu te iubesc ca proasta şi tu? „ Tobele bat, trrrrrrrrrrrrrrrrrr răspunsul corect e? „Pentru că tu nu vrei să faci sex oral şi ea o face bine tare de tot.” Pentru că ea dacă te iubeşte şi nu vrea să te piarda, îţi face sex oral mai bine decât FiFi, una la mână, a doua la mână ar fi bine să îţi pregăteşti terenul în acelaşi mod pentru a obţine şi alte chestii, a treia la mână spune-i Filofteei după ce se sterge pe la colturile gurii că dacă tu eşti un porc, ea nu cumva e o scroafă dacă se culcă cu un porc? Cam este nu?

Concluzia? E bine tare de tot să fii iubit şi să nu dai 2 lei ştiind că orice inimă frântă creşte înapoi strâmbă.

Raileanu Alin Robert (Pacciani).

~ de georgepetrea pe 18/10/2009.

5 Răspunsuri to “E mişto tare să fii iubit, nu ?”

  1. as putea zice ca Da. DAR NU MAI SUNT SIGURA DE LA ATATIA PORCI.

  2. IUBIRE. Geniala EA – IUBIREA. Dragostea… mai ales cand vezi toti fatalaii cum isi aduna balele cu polonicu’ cand au dat de prima pizda cu ochelari si cur care si sunca care nu se vedeau in webcam…cand tu, prieten bun al lui, esti parasit fara nici o explicatie (sau NNICIO) … si asta cand il suni, nu’ti raspunde iar cand iti raspunde si tu il chemi la o bere el iti raspunde…”gogule, n’am cum, stau si io cu femeia ca n’am mai stat cu ea de 30 DE SECUNDE…si se supara si ea..vorba aia, stii cum e cu femeile….”…atunci tu iti imaginezi: „da frate, e tare de tot sa fii iubit”…
    SINCER? Eu ma tavalesc dupa iubire, mai ales cand ma iueste mai multe femei ca pe Margineanu… e genial, pentru ca ai de toate, cand vrei si la un moment dat ai atat de mult incat nu mai vrei…ai de unde sa dai dar plm nu prea mai poti ca ai una dimineata, una la pranz, una seara, una noaptea… cata iubire, om fi noi obsedati de sex dar sa nu mergem atat de departe…
    dar repet: ADOR SA FIU IUBIT, pentru ca femeile destepte si bune iti dau impresia ca esti ghengxter si faci ce vrei cu ele… si ele te lasa sa te simti tu asa in filmul tau…iar apoi SHOCK: o torni cu altul…
    eh, eu sunt frustrat acum dar nu m’am putut abtine, deci pentru toate femeile…AM DE OFERIT DOAR IUBIRE, MULTA IUBIRE, EXTRAORDINAR DE MULTA IUBIRE, PENTRU CA EU LE IUBESC INAINTE DE A LE IUBI LA PRORPIU…
    VA IUBESC LADIES, WELCOME TO GENTLEMAN…BRRRRRRRA

  3. Iubirea!! Cred ca e cel mai cantat sentiment de pe pamant. In general povestile cu amor ghebos se termina hidos, scarbos chiar tenebros :)) In codul nostru genetic plictiseala ocupa un loc foarte important. Nimic monoton nu ne face bine, noua, oamenilor. Admir foarte mult cuplurile care reusesc sa traiasca o viata impreuna, fara sa ajunga la impartit de cratite, prosoape si alte farfurii… Barbat si Femeie sunt doua lucruri diametral opuse dar contrastele se atrag🙂 Va doresc tuturor sa fiti iubiti si sa daruiti iubire tot timpul…. nimic nu poate fi mai frumos si mai inaltator.

  4. Să fii iubit…
    Să te dispere cu telefoane şi mesaje. Să-i spui „nu mă iubi!” şi să facă exact invers, să nu te lase să respiri… Faci tu diferenţa dintre a iubi şi a sufoca ?
    Tu te iubeşti pe tine ? Dacă nici măcar tu nu te iubeşti, cum vrei să te iubească alţii ?

    Tu eşti o femeie puternică, nu ai nevoie de mine să-ţi iau suc, să fac plata la taxiu sau să-ţi cumpăr tampoane. Sunt prea ocupat cu sala, muzica, afacerile, călătoriile şi prietenii mei. Îmi placi pt că eşti independentă şi la cât de frumoasă eşti, ai nevoie de un sponsor, de un căţel şi de unu care să te lingă. Fă-ţi treaba cu ei, e plină lumea de prieteni. Şi fă ce vrei cu salvamarul ăla, eşti curajoasă ! Îţi apreciez curajul de a-ţi asculta instinctele şi faptul că te uiţi în stânga şi-n dreapta şi alegi ce-i mai bun pentru tine, şi faci ce e normal şi sănătos pt o femeie, oricând simţi nevoia… Vezi numai să nu aflu ! Eu nu te duc în cluburi, nu-ţi cumpăr haine, nu te plictisesc aşa. Aşa plictiseală ?! Eu te salvez, te fac să râzi, te fac să plângi, să simţi ce n-ai simţit niciodată… în toată viaţa ta… Te iubesc pentru ceea ce eşti tu, de fapt… în adâncul sufletului tău… Şi dacă mă superi, te bat la fund.

    Îmi e teamă să nu primesc prea puţin înapoi, pentru toate lucrurile bune pe care ţi le ofer. Şi am atâtea de oferit ! Lumea mea e minunată, şi dacă te invit în ea înseamnă că meriţi. Dar dacă nu dai înapoi cel puţin la fel de mult pe cât primeşti, te las la uşă.

Lasă un răspuns

 
